NOSI, COSTANZA

NOSI, COSTANZA  

DIPARTIMENTO DI MANAGEMENT  

Mostra prodotti
Risultati 1 - 10 di 10 (tempo di esecuzione: 0.027 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Consumer nostalgia in the Commonwealth of Independent States. An explorative study 2022 Sekerova, Asselya; Nosi, Costanza; Bartoli, Chiara; Piccioni, Niccolo
Consumer self-concept in the cyberspace: how digitization has shaped the way we self-disclose to others 2022 Bartoli, C.; Nosi, C.; Mattiacci, A.; Sfodera, F.
Consumers’ willingness to use the Metaverse for information search: An investigation of the underlying mechanism and critical determinants 2024 Dogan, Gursoy; Sfodera, Fabiola; Piccioni, Niccolo; Nosi, Costanza; Chi, Christina G.; Chi, Oscar (Hengxuan)
Il turismo religioso tra postmodernismo e autenticità: verso una nuova tassonomia 2016 Sfodera, Fabiola; Nosi, Costanza; Mattiacci, Alberto; Caratu', Myriam
Indicatori di business e sostenibilità economica del concept store 2016 De Luca, Patrizia; Nosi, Costanza; Proietti, Luca
Introduzione 2018 Zarlenga, Gaetano; D'Ascenzo, Fabrizio; Mattiacci, Alberto; Vallerotonda, Martina; Nosi, Costanza; Alice, Ficarazzo; Martella, Angelo; Passeri, Nicolo'; Rocchi, Andrea
Online wine ecosystem: the digital narrative of Sangiovese 2019 Nosi, C.; Mattiacci, A.; Sfodera, F.
Social networks feed the food supplements shadow market 2020 Sfodera, F.; Mattiacci, A.; Nosi, N.; Mingo, I.
The Mediterranean diet storytelling an inquiry into an intangible marketing asset 2018 Sfodera, F.; Nosi, C.; Mattiacci, A.; Petruzzellis, L.
Understanding sustainability paradoxes in event design and management: Insights from Italian event organizers 2024 Nosi, Costanza; Piccioni, Niccolo; Mattiacci, Alberto