VERNACCIA DI SAN GIMIGNANO: A BUSINESS-CASE ANALYSIS TO RE-POSITION AN ITALIAN ORIGIN LABELLED WHITE WINE / Mattiacci, Alberto; Caratu', Myriam; Fisichella, Chiara. - ELETTRONICO. - (2017), pp. 2150-2152. (Intervento presentato al convegno Global and national business theories and practice: bridging the past with the future tenutosi a Roma nel 13-15 settembre 2017).

VERNACCIA DI SAN GIMIGNANO: A BUSINESS-CASE ANALYSIS TO RE-POSITION AN ITALIAN ORIGIN LABELLED WHITE WINE

Alberto Mattiacci
;
Myriam Caratù;FISICHELLA, CHIARA
2017

2017
Global and national business theories and practice: bridging the past with the future
04 Pubblicazione in atti di convegno::04d Abstract in atti di convegno
VERNACCIA DI SAN GIMIGNANO: A BUSINESS-CASE ANALYSIS TO RE-POSITION AN ITALIAN ORIGIN LABELLED WHITE WINE / Mattiacci, Alberto; Caratu', Myriam; Fisichella, Chiara. - ELETTRONICO. - (2017), pp. 2150-2152. (Intervento presentato al convegno Global and national business theories and practice: bridging the past with the future tenutosi a Roma nel 13-15 settembre 2017).
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