PATRIZI, MICHELA

PATRIZI, MICHELA  

DIPARTIMENTO DI MANAGEMENT  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
An exploratory study on consumer sustainable responses to nature-inspired VR brand experiences 2025 Boccalini, Sara; Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; Pastore, Alberto
Artificial Intelligence and Brand Anthropomorphisation: the role of voice assistants 2019 Vernuccio, Maria; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
Benefici e rischi nell’interazione con gli assistenti vocali. Un’indagine esplorativa in Italia 2021 Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; Pastore, Alberto
Best paper sezione Marketing Communication & Branding 2018 Vernuccio, Maria; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
Brand anthropomorphisation and brand voice: the role of the name-brand voice assistant 2020 Vernuccio, Maria; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
Branding innovation: brand voice and brand anthropomorphism in the name-brand voice assistants context 2022 Patrizi, Michela
Casi di marketing Vol. XVI. Quaderni del Master Universitario in Marketing Management 2022 Patrizi, Michela
Cognitive pathways in VR-based metaverse brand experiences: Enhancing consumer brand engagement through perceived absorption 2025 Boccalini, Sara; Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria
Competenze soft. Il gap da colmare per inserire i neolaureati nel mondo del lavoro 2023 Pastore, Alberto; Scrimieri, Chiara; Patrizi, Michela
Deepening branding opportunities in VR-based metaverses. A qualitative study 2023 Vernuccio, Maria; Boccalini, Sara; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
Delving into brand anthropomorphisation strategies in the experiential context of name-brand voice assistants 2023 Vernuccio, Maria; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
Delving into sustainability and Made in Italy fashion brands: Perspectives from Generation Z 2024 Ceccotti, Federica; Boccalini, Sara; Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; Pastore, Alberto
Developing voice-based branding. Insights from Mercedes Case 2019 Vernuccio, Maria; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
Developing voice-based branding: insights from the Mercedes case 2021 Vernuccio, M.; Patrizi, M.; Pastore, A.
Enhancing eudaimonic well-being through brand experiences in the VR-based metaverse: implications for brand-self connection and brand love 2025 Boccalini, Sara; Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; Pastore, Alberto
Evoluzione del brand tra antropomorfismo e intelligenza artificiale: il ruolo della voce 2018 Vernuccio, Maria; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
Exploring branding strategies in metaverses. A qualitative study 2023 Vernuccio, Maria; Boccalini, Sara; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
Exploring young adults’ unwillingness to adopt COVID-19 contact tracing apps. A mixed-method study 2023 Barbarossa, Camilla; Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; DI POCE, MARIA CARMEN
Facebook Insights 2021 Patrizi, Michela
Gli assistenti vocali agli occhi dei millennials: un’indagine esplorativa 2020 Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; Pastore, Alberto