Is a celebrity testimonial always successful? A study on the impact of advertising with celebrity testimonials using neuroscientific techniques / Carocci, Eleonora; Bartoli, Chiara; Mattiacci, Alberto; Cherubino, Patrizia. - (2022). (Intervento presentato al convegno Next Generation Marketing. Place, People, Planet: cooperation & shared value for a new era of critical marketing tenutosi a Salerno).

Is a celebrity testimonial always successful? A study on the impact of advertising with celebrity testimonials using neuroscientific techniques

Chiara Bartoli
Secondo
Writing – Original Draft Preparation
;
Alberto Mattiacci
Penultimo
Supervision
;
Patrizia Cherubino
Ultimo
Supervision
2022

2022
Next Generation Marketing. Place, People, Planet: cooperation & shared value for a new era of critical marketing
04 Pubblicazione in atti di convegno::04d Abstract in atti di convegno
Is a celebrity testimonial always successful? A study on the impact of advertising with celebrity testimonials using neuroscientific techniques / Carocci, Eleonora; Bartoli, Chiara; Mattiacci, Alberto; Cherubino, Patrizia. - (2022). (Intervento presentato al convegno Next Generation Marketing. Place, People, Planet: cooperation & shared value for a new era of critical marketing tenutosi a Salerno).
File allegati a questo prodotto
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11573/1674601
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact