MATTIACCI, ALBERTO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 665
NA - Nord America 362
AS - Asia 104
OC - Oceania 36
SA - Sud America 21
AF - Africa 7
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 1.196
Nazione #
IT - Italia 433
US - Stati Uniti d'America 337
GB - Regno Unito 46
FR - Francia 38
AU - Australia 35
DE - Germania 33
CN - Cina 24
NL - Olanda 21
CA - Canada 19
ES - Italia 18
IN - India 16
SG - Singapore 14
RU - Federazione Russa 10
UA - Ucraina 9
CL - Cile 8
IE - Irlanda 8
CZ - Repubblica Ceca 7
HK - Hong Kong 7
ID - Indonesia 7
TW - Taiwan 7
FI - Finlandia 6
JP - Giappone 6
PT - Portogallo 6
KR - Corea 5
MY - Malesia 5
NO - Norvegia 5
SE - Svezia 5
CH - Svizzera 4
EC - Ecuador 4
LT - Lituania 4
AT - Austria 3
BR - Brasile 3
CO - Colombia 3
MF - Saint Martin 3
MX - Messico 3
PH - Filippine 3
PL - Polonia 3
VN - Vietnam 3
BE - Belgio 2
PE - Perù 2
RO - Romania 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TR - Turchia 2
ZA - Sudafrica 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AZ - Azerbaigian 1
BD - Bangladesh 1
EG - Egitto 1
GE - Georgia 1
GY - Guiana 1
IR - Iran 1
KE - Kenya 1
LY - Libia 1
MZ - Mozambico 1
NG - Nigeria 1
NZ - Nuova Zelanda 1
TH - Thailandia 1
Totale 1.196
Città #
Rome 124
Houston 41
Ann Arbor 28
Santa Cruz 22
Ashburn 21
Milan 16
Fairfield 15
Lissone 13
Woodbridge 12
Seattle 11
Bergamo 10
Council Bluffs 10
Florence 10
Buffalo 9
Cambridge 9
Coventry 9
Mountain View 8
Palermo 8
Madrid 7
Paris 7
Singapore 7
Helsinki 6
Sydney 6
Utrecht 6
Verona 6
Wilmington 6
Bengaluru 5
Chicago 5
Dublin 5
Naples 5
San Diego 5
Santiago 5
Bandung 4
Bari 4
Beijing 4
Boardman 4
Brooklyn 4
Fano 4
Grottaferrata 4
Mantova 4
Rijswijk 4
Taipei 4
Tokyo 4
Toronto 4
Bologna 3
Boulder 3
Des Moines 3
Fleming Island 3
Frankfurt am Main 3
Frascati 3
Frattamaggiore 3
Guangzhou 3
Hanoi 3
Kamloops 3
Kampong Ulu Jurong 3
Las Vegas 3
Marigot 3
Norwalk 3
Ottawa 3
Portopalo di Capo Passero 3
Pozzuoli 3
Salerno 3
Sezze 3
Shanghai 3
Siheung-si 3
Adelaide 2
Alicante 2
Aosta 2
Basingstoke 2
Boerakker 2
Bogor 2
Bradford 2
Bratislava 2
Brescia 2
Caccamo 2
Catania 2
Champaign 2
Chengdu 2
Cisterna Di Latina 2
Collegno 2
Cranbrook 2
Davao City 2
Dollard-des-Ormeaux 2
Duncan 2
Egham 2
Fondi 2
Formello 2
Genoa 2
Gurugram 2
Hamburg 2
Hollywood 2
Hyde 2
La Mancha 2
Latina 2
Linlithgow 2
Lisbon 2
Livorno 2
Lombard 2
Los Angeles 2
Marina di Montemarciano 2
Totale 638
Nome #
Social networks feed the food supplements shadow market, file e3835325-b606-15e8-e053-a505fe0a3de9 400
Online wine ecosystem: the digital narrative of Sangiovese, file e3835324-5bf3-15e8-e053-a505fe0a3de9 335
Do product features actually add value for consumers? A laddering analysis on new luxury products, file e3835322-9cc8-15e8-e053-a505fe0a3de9 124
Dallo spot allo storytelling, file e3835322-cb68-15e8-e053-a505fe0a3de9 98
Marketing e Storytelling. Creare valore al vino, file e3835322-cb70-15e8-e053-a505fe0a3de9 92
Eco-fashion’s impact on young consumers’ attitudes and perceptions of the fast-fashion brands, file e3835316-64fd-15e8-e053-a505fe0a3de9 73
Le conseguenze sull’attività professionale. Tra incertezze e opportunità, file e383532f-1925-15e8-e053-a505fe0a3de9 40
null, file e3835327-8f6c-15e8-e053-a505fe0a3de9 6
Introduzione, file e383531a-5b4f-15e8-e053-a505fe0a3de9 5
Technology as operant resources for the cultural heritage reconstruction experience, file e383531e-1656-15e8-e053-a505fe0a3de9 5
The re-sacralization process of contemporary pilgrimage. A phenomenological study of the Camino de Santiago de Compostela, file e383531a-1a55-15e8-e053-a505fe0a3de9 3
L'evoluzione degli studi di marketing in Italia. Un'analisi longitudinale sulle riviste accademiche, file e383531a-6ae6-15e8-e053-a505fe0a3de9 3
Lo shopping conta? Il centro storico delle città d'arte come ambiente di shopping e il suo impatto sulla soddisfazione del turista, file e3835324-41a4-15e8-e053-a505fe0a3de9 3
Sustainability Speak: A Deep Dive into Corporate Communication Practices, file 2d917cfc-7dbb-4bf0-be9d-3113bb715819 2
Non c'è più il marketing di una volta? Un'analisi longitudinale sulle riviste italiane (2005-2015), file e383531a-3a4a-15e8-e053-a505fe0a3de9 2
Trends in marketing studies. A longitudinal analysis of leading Italian academic journals (2005-2015), file e383531a-3fee-15e8-e053-a505fe0a3de9 2
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The evolution of agency-client relationships within the communication network in Italy. The perspective of communication partners, file e3835325-00ad-15e8-e053-a505fe0a3de9 2
Night at the museum. Technology enables visitor experiences, file e3835326-ff75-15e8-e053-a505fe0a3de9 2
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Trasformazione digitale ed evoluzione dei business model delle agenzie tradizionali in Italia: un'analisi esplorativa sui professionisti della comunicazione, file e3835328-6aab-15e8-e053-a505fe0a3de9 2
Il piano di marketing, file e383532d-48ff-15e8-e053-a505fe0a3de9 2
The role of Geographical Indications in the European Union. A systematic literature review, file e383532e-de33-15e8-e053-a505fe0a3de9 2
Applying blockchain to quality food products. A marketing perspective, file 9205a19d-afc6-4778-8f1b-18eafd5de99b 1
I fattori di spinta all'evoluzione del mercato dell'auto elettrica: l'analisi dell'offerta, file e3835311-ef42-15e8-e053-a505fe0a3de9 1
The Mediterranean diet storytelling: an inquiry into an intangible marketing asset, file e3835315-ecbd-15e8-e053-a505fe0a3de9 1
Il turismo religioso tra postmodernismo e autenticità: verso una nuova tassonomia, file e3835316-6d77-15e8-e053-a505fe0a3de9 1
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Assessing olfactory perception in young persons. A neuroscience perspective, file e3835316-9cd6-15e8-e053-a505fe0a3de9 1
Lessons from Italian youngsters. How to deal with wine complexity by marketing management, file e383531a-2352-15e8-e053-a505fe0a3de9 1
Application of Neuro-Marketing techniques to the wine tasting experience, file e383531b-8422-15e8-e053-a505fe0a3de9 1
The Mediterranean diet storytelling an inquiry into an intangible marketing asset, file e383531e-66dd-15e8-e053-a505fe0a3de9 1
Sinergie Italian Journal of Management, file e3835323-803c-15e8-e053-a505fe0a3de9 1
Wine marketing. A literature review, file e3835324-25c8-15e8-e053-a505fe0a3de9 1
L'uomo nuovo e gli antichi bisogni, file e3835324-5d3d-15e8-e053-a505fe0a3de9 1
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/20199 0 0 0 0 0 0 0 0 5 3 0 1
2019/202052 1 1 5 4 3 1 3 6 9 5 7 7
2020/2021258 16 15 21 33 25 31 20 12 31 10 25 19
2021/2022354 20 18 29 59 70 16 26 19 25 10 36 26
2022/2023244 18 18 32 29 17 40 24 17 17 14 7 11
2023/2024281 7 10 17 13 38 40 62 84 10 0 0 0
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