The book includes six marketing cases built from the experiences of MUMM students at the partner companies and the contributions of the MUMM conference day on the topic "Trust and Consumers". The introduction is edited by the Director of the book series, prof. Alberto Mattiacci entitled "What is consumer protection in the digital communication scenario?" With a contribution from the editor entitled "Consumer Experience and Experiential Marketing: Evolutionary Scenarios".
Il volume accoglie sei casi di marketing costruiti a partire dalle esperienze degli studenti del MUMM presso le imprese partner e i contributi del MUMM conference day avente ad oggetto l'argomento "Fiducia e Consumatore". L'introduzione è a cura del direttore della Collana, prof. Alberto Mattiacci dal titoloQuale tutela per il consumatore nello scenario della comunicazione digitale?" con un contributo della curtrice dal titolo "Consumer experience e marketing esperenziale: scenari evolutivi".
Casi di Marketing (Vol. 13) / Sfodera, Fabiola. - STAMPA. - (2017), pp. 1-266.
Casi di Marketing (Vol. 13)
SFODERA, Fabiola
2017
Abstract
The book includes six marketing cases built from the experiences of MUMM students at the partner companies and the contributions of the MUMM conference day on the topic "Trust and Consumers". The introduction is edited by the Director of the book series, prof. Alberto Mattiacci entitled "What is consumer protection in the digital communication scenario?" With a contribution from the editor entitled "Consumer Experience and Experiential Marketing: Evolutionary Scenarios".I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.