Objective of the chapter is to illustrate how innovation and competitiveness have changed corporate culture in the market-driven management paradigm.

Market-Driven Management and Corporate Culture: Competitiveness and Innovation / Gatti, Mauro; Cesareo, Ludovica. - STAMPA. - 27(2012), pp. 71-93.

Market-Driven Management and Corporate Culture: Competitiveness and Innovation

GATTI, MAURO;CESAREO, LUDOVICA
2012

Abstract

Objective of the chapter is to illustrate how innovation and competitiveness have changed corporate culture in the market-driven management paradigm.
2012
Market-Driven Management and Corporate Growth
9788834838761
Corporate Culture; Market-Driven Management; Innovation; Competitiveness
02 Pubblicazione su volume::02a Capitolo o Articolo
Market-Driven Management and Corporate Culture: Competitiveness and Innovation / Gatti, Mauro; Cesareo, Ludovica. - STAMPA. - 27(2012), pp. 71-93.
File allegati a questo prodotto
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11573/509990
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact