Linguistic and discursive perspectives in corporate comunication. Attention is paied to codes of ethics, with special focus on possible differences of these corparate documents in a industry-related perspective.
The Language of Corporate Codes of Ethics: An Industry-related Perspective / Giglioni, Cinzia. - (2018). ((Intervento presentato al convegno Knowledge Dissemination, Ethics and Ideology in Specialized Communication: Linguistic and Discursive Perspectives tenutosi a Università degli Studi di Milano e IULM.
Scheda prodotto non validato
Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo
Titolo: | The Language of Corporate Codes of Ethics: An Industry-related Perspective | |
Autori: | GIGLIONI, CINZIA (Corresponding author) | |
Data di pubblicazione: | 2018 | |
Citazione: | The Language of Corporate Codes of Ethics: An Industry-related Perspective / Giglioni, Cinzia. - (2018). ((Intervento presentato al convegno Knowledge Dissemination, Ethics and Ideology in Specialized Communication: Linguistic and Discursive Perspectives tenutosi a Università degli Studi di Milano e IULM. | |
Handle: | http://hdl.handle.net/11573/1420838 | |
ISBN: | 9788894066333 | |
Appartiene alla tipologia: | 04d Abstract in atti di convegno |
File allegati a questo prodotto
Non ci sono file associati a questo prodotto.
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.