ROSSETTI, FRANCESCA
ROSSETTI, FRANCESCA
DIPARTIMENTO DI COMUNICAZIONE E RICERCA SOCIALE
A new evolution of IT. The integration between lean enterprise and crowdworking. A theoretical model
2016 Rossetti, Francesca; Aiello, Lucia; D'Ascenzo, Fabrizio; Gatti, Mauro
Are Consumers Willing to Pay More for a “Made in” Product? An Empirical Investigation on “Made in Italy”
2017 Lucio, Cappelli; D'Ascenzo, Fabrizio; Natale, Luisa; Rossetti, Francesca; Ruggieri, Roberto; Domenico, Vistocco
Building new business model from multiple case study research in the Internet of Me
2017 Ruggieri, Roberto; Rossetti, Francesca; D'Ascenzo, Fabrizio; Cappelli, Lucio
Cloud Manufacturing: Innovation in Production
2016 Rossetti, Francesca; Ghi, Alessandra
Consumer attitude towards the products "Made in Italy". An empirical investigation
2016 Cappelli, Lucio; D'Ascenzo, Fabrizio; Natale, Luisa; Rossetti, Francesca; Ruggieri, Roberto; Vistocco, Domenico
Education & Technology for a Sustainable Future. The case study of Solar Decathlon
2017 Rossetti, Francesca; Ruggiero, Christian; Rocchi, Andrea; DEL GAUDIO, Daniele
Is the "Made in Italy" a key to success? An emprical investigation
2016 L., Cappelli; D'Ascenzo, Fabrizio; L., Natale; Rossetti, Francesca; Ruggieri, Roberto; D., Vistocco
La disponibilità a pagare per il Made in Italy. Una ricerca empirica su alcuni prodotti nel settore alimentare
2018 Cappelli, L.; D’Ascenzo, F.; Arezzo, M. F.; Ruggieri, R.; Rossetti, F.
La propensione all'acquisto dei prodotti "Made in Italy": analisi del comportamento dei consumatori tra qualità percepita e disponibilità a pagare. Un'investigazione empirica
2017 Rossetti, Francesca
The attitude of consumers towards “Made in Italy” products. An empirical analysis among Italian customers
2019 Cappelli, Lucio; D'Ascenzo, Fabrizio; Ruggieri, Roberto; Rossetti, Francesca; Scalingi, Alessandra