The book opens with a reflection on the case method (F. Ceccotti "" The choice of case teaching: write or buy? "") And then present the best work done by the students of the Master MUMM during the period of internship . The book also welcomes the "" Forum "", in which you are the acts of MUMM Conference Day on the theme of "" Marketing in times of crisis "."

Il volume si apre con una riflessione sul metodo dei casi (di F. Ceccotti "La scelta del caso didattico: write or buy?") per poi presentare i migliori lavori condotti dagli allievi del Master MUMM durante il periodo di stage in azienda. Il libro accoglie anche la sezione "Forum", nella quale si presentano gli atti del MUMM Conference Day sul tema del "Marketing in tempi di crisi".

Casi di Marketing - vol. 6 / Ceccotti, Federica. - STAMPA. - 6:(2010).

Casi di Marketing - vol. 6

CECCOTTI, Federica
2010

Abstract

The book opens with a reflection on the case method (F. Ceccotti "" The choice of case teaching: write or buy? "") And then present the best work done by the students of the Master MUMM during the period of internship . The book also welcomes the "" Forum "", in which you are the acts of MUMM Conference Day on the theme of "" Marketing in times of crisis "."
2010
Il volume si apre con una riflessione sul metodo dei casi (di F. Ceccotti "La scelta del caso didattico: write or buy?") per poi presentare i migliori lavori condotti dagli allievi del Master MUMM durante il periodo di stage in azienda. Il libro accoglie anche la sezione "Forum", nella quale si presentano gli atti del MUMM Conference Day sul tema del "Marketing in tempi di crisi".
Ceccotti, Federica
06 Curatela::06a Curatela
Casi di Marketing - vol. 6 / Ceccotti, Federica. - STAMPA. - 6:(2010).
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