In this contribution, we aim at describing the role of domestication in home-bias and to see how it affects the market configuration.

Globalization, environment and buy local campaigns: the role of domestication / Tarola, Ornella. - (2021).

Globalization, environment and buy local campaigns: the role of domestication

ORNELLA TAROLA
2021

Abstract

In this contribution, we aim at describing the role of domestication in home-bias and to see how it affects the market configuration.
2021
Environmentalism+Capitalism= Happy Growth
home bias, environment, product differentiation
02 Pubblicazione su volume::02a Capitolo o Articolo
Globalization, environment and buy local campaigns: the role of domestication / Tarola, Ornella. - (2021).
File allegati a questo prodotto
File Dimensione Formato  
happygrowth.pdf

solo gestori archivio

Tipologia: Documento in Post-print (versione successiva alla peer review e accettata per la pubblicazione)
Licenza: Tutti i diritti riservati (All rights reserved)
Dimensione 108.36 kB
Formato Adobe PDF
108.36 kB Adobe PDF   Contatta l'autore

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11573/1709549
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact