A Progress report on e-learning: some reflections (United States and Europe); some study case try out in teaching courses in architectural design in the Faculty of Architecture "Ludovico Quaroni" of Roma Sapienza University and comparison with certain distance models and tools for architecture.

Il libro raccoglie i risultati di una ricerca PRIN (2006), capogruppo nazionale professor Lucio Barbera. A Progress report on e-learning: some reflections (United States and Europe); some study case try out in teaching courses in architectural design in the Faculty of Architecture "Ludovico Quaroni" of Roma Sapienza University and comparison with certain distance models and tools for architecture.

Per l'apprendimento misto / DEL MONACO, Anna. - STAMPA. - (2009), pp. 86-99.

Per l'apprendimento misto

DEL MONACO, Anna
2009

Abstract

A Progress report on e-learning: some reflections (United States and Europe); some study case try out in teaching courses in architectural design in the Faculty of Architecture "Ludovico Quaroni" of Roma Sapienza University and comparison with certain distance models and tools for architecture.
2009
LA FORMAZIONE A DISTANZA DELL'ARCHITETTO
9788895814315
Il libro raccoglie i risultati di una ricerca PRIN (2006), capogruppo nazionale professor Lucio Barbera. A Progress report on e-learning: some reflections (United States and Europe); some study case try out in teaching courses in architectural design in the Faculty of Architecture "Ludovico Quaroni" of Roma Sapienza University and comparison with certain distance models and tools for architecture.
02 Pubblicazione su volume::02a Capitolo o Articolo
Per l'apprendimento misto / DEL MONACO, Anna. - STAMPA. - (2009), pp. 86-99.
File allegati a questo prodotto
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11573/168686
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact