virzì, alessia teresa

virzì, alessia teresa  

DIPARTIMENTO DI PSICOLOGIA  

Mostra prodotti
Risultati 1 - 7 di 7 (tempo di esecuzione: 0.003 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Feedback sensitivity, emotion regulation, and adolescents’ adjustment in a low-middle SES Colombian sample 2022 DI GIUNTA, Laura; Duell, Natasha; Uribe Tirado Liliana, M.; Ruiz Garcia, M. S.; Gliozzo, Giulia; Comitale, Clementina; Riccioni, Chiara; Virzì, alessia teresa; Finocchiaro, L.; Lunetti, Carolina
Negative Parenting, Adolescents’ Emotion Regulation, Self-Efficacy in Emotion Regulation, and Psychological Adjustment 2022 Di Giunta, L.; Lunetti, C.; Gliozzo, G.; Rothenberg, W. A.; Lansford, J. E.; Eisenberg, N.; Pastorelli, C.; Basili, E.; Fiasconaro, I.; Thartori, E.; Favini, A.; Virzi, A. T.
Parental socialization in response to children’ negative and positive emotions during the pandemic across cultures 2022 DI GIUNTA, Laura; Lunetti, Carolina; Riccioni, Chiara; Gliozzo, Giulia; Comitale, Clementina; Virzì, alessia teresa; Kadurira, Maceline; Baxseliyeva, Aysel; Uribe Tirado Liliana, Maria
Profiles of school-aged children’s socio-emotional competences: a multi-informant preliminary study 2022 Riccioni, Chiara; Comitale, Clementina; Virzì, alessia teresa; Giordano, Sara; Gliozzo, Giulia; Lunetti, Carolina; DI GIUNTA, Laura
Profiles of socio-emotional adjustment in a clinical sample of Italian adolescents: A cluster analysis approach using mother-reports, cortisol awakening response, and ecological momentary assessment 2022 Giunta, Di; Gliozzo, Giulia; Virzì, alessia teresa; Lunetti, Carolina; Riccioni, Chiara; Comitale, Clementina; Ottaviani Cristina, Carnevali; L., Aringolo
Punishment and reward sensitivity and daily emotion regulation in a low-middle ses Colombian adolescent sample 2022 DI GIUNTA, Laura; Duell, Natasha; Uribe Tirado Liliana, M; Ruiz Garcia Marcela, S; Comitale, Clementina; Virzì, alessia teresa; Riccioni, Chiara; Gliozzo, Giulia; Lunetti, Carolina
V-ROBOTATOR: A preliminary empirical contribution on the efficacy of an intervention to promote school-age children’s socio-emotional competences with a virtual agent group facilitator 2022 Riccioni, Chiara; DI GIUNTA, Laura; Gordon, Goren; Virzì, alessia teresa; Comitale, Clementina; Gliozzo, Giulia; Lunetti, Carolina