LASTRUCCI, Emilio
LASTRUCCI, Emilio
DIPARTIMENTO DI PSICOLOGIA DEI PROCESSI DI SVILUPPO E SOCIALIZZAZIONE
Mostra
prodotti
Risultati 1 - 7 di 7 (tempo di esecuzione: 0.016 secondi).
Analisi delle relazioni fra conoscenze e atteggiamenti degli studenti
1997 Lastrucci, Emilio; Salerni, Anna
Creative CLIL teachers. Inventing new teaching material for the CLIL Primary School Classroom
2009 D., Infante; Benvenuto, Guido; Lastrucci, Emilio
Evaluation in a CLIL Experimental Programme. Language Assessment and Analysis of Teachers’s Code-Switching at Primary School Level
2010 D., Infante; Benvenuto, Guido; F., Costa; Lastrucci, Emilio
Gli insegnanti
1994 Lastrucci, Emilio; Salerni, Anna
Insegnamento dei valori ed educazione civico-politica. Un esempio di costruzione di unità didattiche
1997 Lastrucci, Emilio; Salerni, Anna
The effects of CLIL from the Perspectives of Experienced Teachers
2009 D., Infante; Benvenuto, Guido; Lastrucci, Emilio
The Keeping of Journals in CLIL Contexts: How to Make Reflection Possible by Teachers and Pupils
2009 D., Infante; Benvenuto, Guido; Lastrucci, Emilio
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
Analisi delle relazioni fra conoscenze e atteggiamenti degli studenti | 1997 | Lastrucci, Emilio; Salerni, Anna | |
Creative CLIL teachers. Inventing new teaching material for the CLIL Primary School Classroom | 2009 | D., Infante; Benvenuto, Guido; Lastrucci, Emilio | |
Evaluation in a CLIL Experimental Programme. Language Assessment and Analysis of Teachers’s Code-Switching at Primary School Level | 2010 | D., Infante; Benvenuto, Guido; F., Costa; Lastrucci, Emilio | |
Gli insegnanti | 1994 | Lastrucci, Emilio; Salerni, Anna | |
Insegnamento dei valori ed educazione civico-politica. Un esempio di costruzione di unità didattiche | 1997 | Lastrucci, Emilio; Salerni, Anna | |
The effects of CLIL from the Perspectives of Experienced Teachers | 2009 | D., Infante; Benvenuto, Guido; Lastrucci, Emilio | |
The Keeping of Journals in CLIL Contexts: How to Make Reflection Possible by Teachers and Pupils | 2009 | D., Infante; Benvenuto, Guido; Lastrucci, Emilio |