Linguistic and discursive perspectives in corporate comunication. Attention is paied to codes of ethics, with special focus on possible differences of these corparate documents in a industry-related perspective.

The Language of Corporate Codes of Ethics: An Industry-related Perspective / Giglioni, Cinzia. - (2018). (Intervento presentato al convegno Knowledge Dissemination, Ethics and Ideology in Specialized Communication: Linguistic and Discursive Perspectives tenutosi a Università degli Studi di Milano e IULM).

The Language of Corporate Codes of Ethics: An Industry-related Perspective

Cinzia Giglioni
2018

Abstract

Linguistic and discursive perspectives in corporate comunication. Attention is paied to codes of ethics, with special focus on possible differences of these corparate documents in a industry-related perspective.
2018
Knowledge Dissemination, Ethics and Ideology in Specialized Communication: Linguistic and Discursive Perspectives
04 Pubblicazione in atti di convegno::04d Abstract in atti di convegno
The Language of Corporate Codes of Ethics: An Industry-related Perspective / Giglioni, Cinzia. - (2018). (Intervento presentato al convegno Knowledge Dissemination, Ethics and Ideology in Specialized Communication: Linguistic and Discursive Perspectives tenutosi a Università degli Studi di Milano e IULM).
File allegati a questo prodotto
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11573/1420838
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact