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Impresa sociale e creazione di valore: una tassonomia dei modelli di misurazione dell’impatto sociale sul territorio 2012 Grieco, C; Michelini, L; Iasevoli, G
Measuring value creation in social enterprises: A cluster analysis of social impact assessment models 2013 Grieco, C; Michelini, L; Iasevoli, G
Impresa sociale e creazione di valore: una tassonomia dei modelli di misurazione dell'impatto sociale sul territorio 2013 Grieco, C; Michelini, L; Iasevoli, G
Mapping the practice of impact measurement. A quantitative study on social enterprises 2014 Grieco, C; Maas, K
Communicating CSR: Integrated Approach or Selfie? Evidence from the Milan Stock Exchange 2014 Montecchia, A; Grieco, C
The impact of digital device edition on print circulation: cannibalization or complementarity for daily newspaper in Italy? 2014 Iasevoli, G; Grieco, C
Serving the Bottom of the Pyramid in developed countries: new approaches in marketing 2014 Michelini, L; Iasevoli, G; DAL NEGRO, L; Grieco, C
Exploring italian social enterprises coherence in social impact assessment 2014 Grieco, C
A new actor in the development of social innovation. The case of TrentoRise 2014 Ferraris, A; Grieco, C
The role of the innovation catalyst in social innovation. An Italian case 2015 Ferraris, A; Grieco, C
L'evoluzione della CSR nei sistemi di certificazione. L'impegno etico, la gestione ambientale e la guida ISO sulla responsabilità sociale 2015 Grieco, C
Messene andata e ritorno. Analisi e implicazioni dei processi di misurazione dell’impatto sociale 2015 Montesi, F; Grieco, C
Assessing social impact of social enterprises. Does one size really fit all? 2015 Grieco, C
Measuring value creation in social enterprises. A cluster analysis of social impact assessment models 2015 Grieco, C; Michelini, L; Iasevoli, G
Marketing alliances in digital firms: An analysis of benefits and risks 2016 Grieco, C; Iasevoli, G; Michelini, L
Communicating CSR: integrated approach or Selfie? Evidence from the Milan Stock Exchange 2016 Montecchia, A.; Giordano, F.; Grieco, C.
The social value of the sharing economy: a classification of innovative models in the food industry 2016 Michelini, L; Principato, L; Iasevoli, G; Grieco, C
B Corps and their social impact communication strategy: does the talk match the walk? 2016 Michelini, L; Nigri, G; Iasevoli, G; Grieco, C
Co-marketing: state of the art and existing approaches. Insights from a literature review 2016 Grieco, C; Iasevoli, G; Michelini, L
Innova. Guida pratica per il Terzo Settore 2017 Grieco, C; Montesi, F; Seganti, S
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