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Il percorso di rebranding e il nuovo logo TIM.
2017 Patrizi, Michela
Evoluzione del brand tra antropomorfismo e intelligenza artificiale: il ruolo della voce
2018 Vernuccio, Maria; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
Best paper sezione Marketing Communication & Branding
2018 Vernuccio, Maria; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
Artificial Intelligence and Brand Anthropomorphisation: the role of voice assistants
2019 Vernuccio, Maria; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
Developing voice-based branding. Insights from Mercedes Case
2019 Vernuccio, Maria; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
L’assistente vocale di marca: quali implicazioni per il branding? Evidenze dal caso Mercedes
2019 Vernuccio, Maria; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
Gli assistenti vocali agli occhi dei millennials: un’indagine esplorativa
2020 Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; Pastore, Alberto
Brand anthropomorphisation and brand voice: the role of the name-brand voice assistant
2020 Vernuccio, Maria; Patrizi, Michela; Pastore, Alberto
“Ok, Google!” are my data safe? The mediated effect of perceived privacy risk on brand trust
2021 Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; Pastore, Alberto
Facebook Insights
2021 Patrizi, Michela
The failure of COVID-19 contact tracing apps: A psychological reactance theoretical perspective
2021 Barbarossa, Camilla; Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; DI POCE, MARIA CARMEN; Pastore, Alberto
La strategia di sviluppo di Disney
2021 Patrizi, Michela; Militi, Alessandro
“Hey, voice assistant!” How do users perceive you? An exploratory study
2021 Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; Pastore, Alberto
Developing voice-based branding: insights from the Mercedes case
2021 Vernuccio, M.; Patrizi, M.; Pastore, A.
Interacting with voice-based artificial intelligence technologies: user perceptions of the dark side and the bright side
2021 Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; Pastore, Alberto
Benefici e rischi nell’interazione con gli assistenti vocali. Un’indagine esplorativa in Italia
2021 Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; Pastore, Alberto
Talking to Voice Assistants: Exploring Negative and Positive Users’ Perceptions
2021 Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria; Pastore, Alberto
Grom. La meraviglia del gelato, in Italia e nel mondo
2022 Pastore, Alberto; Panza, Sara; Patrizi, Michela; Sandrone., Laura
Innovazione nel branding e assistenti vocali. Dare voce e umanità alla marca
2022 Patrizi, Michela; Vernuccio, Maria
Casi di marketing Vol. XVI. Quaderni del Master Universitario in Marketing Management
2022 Patrizi, Michela
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