Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 6 di 6
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Structure of a blended university course: Applying constructivist principles to blended teaching 2009 Ligorio, M. B.; Sansone, N.
Role-taking for knowledge building in a blended learning course 2009 Spadaro, Paola Francesca; Sansone, Nadia; Ligorio, MARIA BEATRICE
Dialogical positions as a method of understanding identity trajectories in a collaborative blended university course. 2013 Ligorio, MARIA BEATRICE; Loperfido Fedela, Feldia; Sansone, Nadia
Understanding I/We positions in a blended university course. Polyphony and chronotopes as dialogical features 2014 Feldia Fedela, Loperfido; Sansone, Nadia; Ligorio, MARIA BEATRICE; Nobuko, Fujita
A protocol for multidimensional assessment in university online courses 2015 Sansone, Nadia; Ligorio, MARIA BEATRICE
Peer e-tutoring: Effects on students’ participation and interaction style in online courses 2016 Sansone, Nadia; Ligorio, MARIA BEATRICE; Buglass, Sarah L.
Mostrati risultati da 1 a 6 di 6
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile